top of page
pexels-monstera-6282022-min.jpg

GOOGLE ADWORDS

Google Adwords reklamları ile odak kitlenize çabucak ulaşın. Pazarlamada yadsınamayacak ağı olan Google Ads reklamları ile hedefinize kolayca ulaşabilirsiniz.

Özkan Faruk Medya olarak 360 derece hizmet veren bir ajansız. Sizlere Google Google Ads konusunda da profesyonel bir hizmet sunacağımızın teminatını veriyoruz. Peki Google Adwords Reklamları Nedir? gelin biraz bakalım. Google Ads ya da eski adıyla Google AdWords, Google vasıtasıyla ulaşılabilen neredeyse her yerde reklam vermenize imkan sağlayan bir reklamcılık hizmetidir. Diğer bir deyişle, Google Ads Google’ın arama sonuçlarında, Youtube’da veya diğer sitelerde reklamlarınızı izletmesine sağlayan online pazarlama yöntemi diyebiliriz. 

Google Ads reklamları işinizi değer katmanın en hızlı yoludur. Google’ın Türkiye ve Dünya’da en çok tercih edilen arama motoru olması, bu hizmeti daha da kıymetli hale getirmektedir. 

Hemen hemen bütün müşteriler satın alacakları ürünleri, veya almak istedikleri hizmeti Google’da ararlar. Google Ads aracılığıyla sağlanan reklamlar; reklam veren firmanın ürün ve hizmetlerini ilgili aramalarda ya da konumlarda gösterilmesine yardımcı olur. Masaüstünde ve  mobilde kullanılması mümkündür. Google Ads hizmeti web sitesi ziyaretçilerinizi arttırmakla kalmaz, potansiyel müşterileriniz ile iletişiminizi ve satışlarınızı arttırmanızı sağlar.

Google AdWords, Google tarafından sağlanan bir online reklam hizmetidir. Bu hizmet, web sitelerinde ve arama sonuçlarında görünen reklamlar oluşturmak için kullanılır. Advertiser, google adwords platformunda reklamlarını yayınlamak için anahtar kelime ve hedef kitleye göre reklamlar oluşturur ve ne kadar ödeme yapacaklarını belirler.

Google AdWords, çeşitli reklam formatlarını destekler. Bu formatlar arasında arama sonuçları reklamları, display reklamları, video reklamları, uygulama reklamları ve mobil reklamlar gibi seçenekler vardır. Advertiser reklamlarını hedef kitleye göre yayınlamak için çeşitli seçenekleri kullanabilir. Örneğin, reklamların gösterileceği yer, zaman, cinsiyet, yaş, ilgi alanları gibi kriterlere göre belirleyebilir.

Google AdWords, reklamların performansını izlemek için çeşitli raporlar sağlar. Bu raporlar, reklamların tıklama oranlarını, görüntülenme sayılarını, maliyetlerini ve dönüşüm oranlarını gösterir. Bu bilgiler, reklamların performansını optimize etmek ve daha etkili reklamlar oluşturmak için kullanılabilir.

Google AdWords, kullanımı kolay ve ölçeklenebilir bir hizmet olması ile popüler bir online reklam platformudur. Advertiser, kendi bütçelerine ve hedef kitleye göre reklamlar oluşturup yayınlamak, performanslarını izlemek ve optimize etmek için kolayca kullanabilir.

wp icn.png

© 2023 by özkanfaruk Medya  - All Rights Reserved.

  • Facebook
  • Instagram
bottom of page